Ja sie podepne z innym pytaniem. Jak to jest tymi sciemniajacymi sie lusterkami. Jezeli jest czujnik to sciemniaja sie wszystkie czy byla/jest opcja: tylko wewnetrzne lub wewnetrzne i Zewnetrzne L+P?
Slyszalem tez o wewnetrznym i tylko jednym sciemniajacym sie, bodajze lewym, ale to dla mnie mijalo by sie z celem... Jakie byly kombinacje przed FL i po FL ?
Ściemniają się wszystkie jednocześnie , co do opcji wew. lub zew. nic mi o tym nie wiadomo .
Wewnętrzne + lewe (jest)+ (był )standard wyposażenia w lusterka samościemy , prawe za dodatkową $ , koledzy chcący dołożyć prawe szukają z angoli ( ~400 zł )
Witam wszystkich. Chciałbym prosić kolegów o pomoc w usunięciu usterki w wentylacji mojej Octavii I 2000r 1,9TDI - AHF. Więc tak: Wszystko było w porządku lecz pewnego dnia ni z tąd ni z owąt wentylator zaczął mi szwankować, a mianowicie stopniowo zwalniać. Po przekręceniu pokrętła na np. 4 pozycję wiatrak zaczyna wiać pełną parą i zaraz stopniowo zwalniać aż się zatrzymuje mimo że pokrętło jest nadal na 4. Proces ten trwa ok 5-10 sekund i po wyłączeniu pokręteł trzeba trochę odczekać by można było znów uruchomić wiatrak. No i oczywiście od nowa to samo. Chciałbym wymienić wadliwą część lecz nie wiem co to jest czy rezystor, czy dmuchawa, silnik, czy może coś innego. Proszę o pomoc
Chciałabym jeszcze dodać że wentylator na 1 i 2 dziwnie puka gdy traci moc i przy przełączeniu na obieg wewnętrzny, mechanizm jakby nie dawał rady się przełączyć (piszczy i trwa to zwykle dłużej niż przy normalnej pracy wentylatora).
Komentarz