Proszę o pomoc z nawiewem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Sierra_Leone11
    Classic
    • 2012
    • 2

    Proszę o pomoc z nawiewem

    Zamieszczone przez heretyk
    Ja sie podepne z innym pytaniem. Jak to jest tymi sciemniajacymi sie lusterkami. Jezeli jest czujnik to sciemniaja sie wszystkie czy byla/jest opcja: tylko wewnetrzne lub wewnetrzne i Zewnetrzne L+P?

    Slyszalem tez o wewnetrznym i tylko jednym sciemniajacym sie, bodajze lewym, ale to dla mnie mijalo by sie z celem... Jakie byly kombinacje przed FL i po FL ?
    Ściemniają się wszystkie jednocześnie , co do opcji wew. lub zew. nic mi o tym nie wiadomo .
    Wewnętrzne + lewe (jest)+ (był )standard wyposażenia w lusterka samościemy , prawe za dodatkową $ , koledzy chcący dołożyć prawe szukają z angoli ( ~400 zł )
  • casip78
    Classic
    • 2011
    • 10

    #2
    Proszę o pomoc z nawiewem

    Witam wszystkich. Chciałbym prosić kolegów o pomoc w usunięciu usterki w wentylacji mojej Octavii I 2000r 1,9TDI - AHF. Więc tak: Wszystko było w porządku lecz pewnego dnia ni z tąd ni z owąt wentylator zaczął mi szwankować, a mianowicie stopniowo zwalniać. Po przekręceniu pokrętła na np. 4 pozycję wiatrak zaczyna wiać pełną parą i zaraz stopniowo zwalniać aż się zatrzymuje mimo że pokrętło jest nadal na 4. Proces ten trwa ok 5-10 sekund i po wyłączeniu pokręteł trzeba trochę odczekać by można było znów uruchomić wiatrak. No i oczywiście od nowa to samo. Chciałbym wymienić wadliwą część lecz nie wiem co to jest czy rezystor, czy dmuchawa, silnik, czy może coś innego. Proszę o pomoc

    Komentarz

    • kowal 2002
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 5161

      #3
      casip78, albo panewki się zacierają, albo skończyły się szczotki. Zajrzy TUTAJ jest tam kilka informacji + odnośniki do innych podobnych tematów.
      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

      Komentarz

      • casip78
        Classic
        • 2011
        • 10

        #4
        Chciałabym jeszcze dodać że wentylator na 1 i 2 dziwnie puka gdy traci moc i przy przełączeniu na obieg wewnętrzny, mechanizm jakby nie dawał rady się przełączyć (piszczy i trwa to zwykle dłużej niż przy normalnej pracy wentylatora).

        Komentarz

        • K_Popiel
          Rider
          • 2010
          • 608

          #5
          Nie pozostaje nic innego jak wyciągnąć wentylator i dokładnie przejrzeć co tam się dzieje. Sprawdzić czy są luz i tak dalej.
          // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
          ------------------------------------------------------

          Komentarz

          Pracuję...